Department of Architecture Forum - Assiut University


 
بوابة المنتدىالرئيسيةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 شوية نكت على ما قسم ......... بردوا عشان الأمتحانات

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Gx-Joker
نائب مدير المنتدى
نائب مدير المنتدى


ذكر
عدد المساهمات : 2907
العمر : 30
بلدك : مصر
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : دفعة 2009
. :
جنيه مصري : 7299

مُساهمةموضوع: شوية نكت على ما قسم ......... بردوا عشان الأمتحانات   26/01/09, 04:40 pm



يلا يا جمااااااااااااااااااعه اهو كمان شويه نكت على ما قسم كدا .......... عشان تعرفوا تبدأو الأجازة

احسن الوحد مخه اتأكسد من الأمتحانات دى


يلا بقى ورونى ردودكم عايز الردود ما اعرفش اعدها lol! lol! lol!

النكت اللى قبل كدا الردود كانت قليله confused confused

المثل بيقول ........... اديها ردود تديك نكت............ يلا ورونى بقى ردودكم bounce bounce

ولو فى نكت متكرره عدوها بقى احنا فى رحله jocolor

يلا اربطوا الأحزمه عشان مش تطيروا .......... ويلا بينا على كوكب النكت

Laughing Laughing Laughing




صاحب شركة بامبرز دخل فى قضيه خرجوه بكافوله

مرة فار سكران على الاخر شافة قط جعان قعد يجرى وراة فعدت عربية بسرعة
فرمت القط.. والفار اغمى علية ولما فاق وشاف القط مفروم قال (يووة هو انا كل
ما اسكر اعملى مصيبة)

- واحد سباك نفسه اتسدت غرقت الشقة

-تلاته خرجوا في رحلة سفاري..واحد مصري والتاني صومالي والتالت أمريكاني..دخلوا كهف وناموا..وصحيوا بعد 300سنة!..كل واحد فيهم قام رجع بلدة..
الصومالي شغل الراديو سمع:

(الصومال لن تتنازل أبدا عن حقها الشرعي والتاريخي في ولاية نيوجيرسي)
الأمريكي شغل الراديو سمع:

(سيدافع الجيش الأمريكي عن البلاد لآخر جندي!)
المصري شغل الراديو سمع:

(إخترناه..وبايعناه...وعشان كده احنا اخترناااااااااااااااااااه!)

واحد بلدياتنا خلصت مدة رخصة عربيته قال لأبوه : رخصتى خلصت... قاله: من كتر لفك في الشوارع


مرة واحد حشاش بيلعب كورة اخد الكورة على صدرة طلعها من منخيرة

ما الفرق بين التليفزيون والغسالة.. ؟؟؟؟؟؟ مفيش فرق الاثنين بيستعملوا إريال ..


- ما الفرق بين المرسيدس والتعويرة؟
المرسيدس .... ألماني
والتعويرة ...... آلماني جداً

- واحد حانوتي ربنا فتحها عليه و فتح محل فكهاني..كل يوم في المحل يقعد ينادي المووووووز علينا حق


اثنين بلديتنا قاعدين بيمصوا قصب لما حبو يقوموا ملقيوش الشوم بتاعهم


اية اللى اصغر من الحشرة.................التسحة

مره واحد بلديتنا اشتغل فى الكويت بعد سنه بعت لاهله فلوس ودسته جاتوه بعد اسبوع اهلوا بعتوله جواب بيقولولوا اهلك يبسلموا عليك نفر نفر وبيقلولك الصابون الى انت باعته بيوسخ الهدوم

مسطول بيسأل مسطول الساعه كام؟ قاله معرفش، قاله غريبه أنا عندي معرفش إلا خمسه

بيقولك مره واحده حامل ابنها بيقول لها: ايه اللي في بطنك ده يا ماما ؟
قالتله: ده ابني وبحبه قوي
قالها: لما هو ابنك وبتحبيه اكلتيه ليه ؟


- مرة واحد بلديتنا خرج من محطة مصر لقا بتاع الانابيب بيخبط
قلوة افتحلى وحدة بس تكون سقعة

- ومرة مدرس بيسأل تلميذ
المدرس: الثعلب يا حبيبى بيبض ولا بيولد
التلميذ: أصل التعلب ده يا استاذ مكار وممكن يعمل أي حاجة

- مره اتنيين مساطيل مااشيين على شريط القطر فواحد بيقول للتاني
يآخي السلم ده طويل بشكل....
رد التاني عليه
الي مضايقني ان الدربزيين واطي أوي....

بلدياتنا مراته ولدت بنت الساعه 3 بعد نص الليل ...دبحها وجال ماعنديش بنات تيجى آخر الليل


يارب النكت تكون عجبتكم

تقبلو تحياتى

ميرو كووووووووووووووووووووووووووووووووووول afro afro
Laughing Laughing Laughing
jocolor jocolor jocolor



-------------------------------------------
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



يا ليتنا مثل الأسماء لا تغيرنا الحياة

اتمنى التوفيق لكل الأعضاء فى المنتدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
F-A_3marah
.
.


انثى
عدد المساهمات : 2676
العمر : 26
بلدك : أسيوط
التخصص : طالب في قسم العمارة
المستوى التعليمي : دفعة 2011
جنيه مصري : 5792

مُساهمةموضوع: رد: شوية نكت على ما قسم ......... بردوا عشان الأمتحانات   26/01/09, 09:34 pm

جميلة جدا
تسلم الايادي

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Gx-Joker
نائب مدير المنتدى
نائب مدير المنتدى


ذكر
عدد المساهمات : 2907
العمر : 30
بلدك : مصر
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : دفعة 2009
. :
جنيه مصري : 7299

مُساهمةموضوع: رد: شوية نكت على ما قسم ......... بردوا عشان الأمتحانات   27/01/09, 10:37 am

ميرسى يا بشمهندسه فدوى على مرورك

نورتى التوبيك

كدا يا جماعه انتو بتقولو ان النكت مش حللللللللللو ه وانا خلاص مش هضيف نكت تانى الا اذا شفت ردودكم

-------------------------------------------
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



يا ليتنا مثل الأسماء لا تغيرنا الحياة

اتمنى التوفيق لكل الأعضاء فى المنتدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
eng_fatma a7mad
مشرفة المنتدى العام
مشرفة المنتدى العام


انثى
عدد المساهمات : 3560
العمر : 26
بلدك : أسيوط
التخصص : طالب في قسم العمارة
المستوى التعليمي : دفعة 2011
. :
جنيه مصري : 11874

مُساهمةموضوع: رد: شوية نكت على ما قسم ......... بردوا عشان الأمتحانات   27/01/09, 10:48 am

لا ازاى مش حلوه
دى جامده جدا يا بشمهندس تسلم ايديك


انا عجبتنى دى

- واحد سباك نفسه اتسدت غرقت الشقة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.3marh.mam9.com
Gx-Joker
نائب مدير المنتدى
نائب مدير المنتدى


ذكر
عدد المساهمات : 2907
العمر : 30
بلدك : مصر
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : دفعة 2009
. :
جنيه مصري : 7299

مُساهمةموضوع: رد: شوية نكت على ما قسم ......... بردوا عشان الأمتحانات   27/01/09, 11:03 am

ميرسى يا فاطمه على مرورك

نورتى التوبيك يا بشمهندسه

وان شاء الله هضيف مجموعه نتكت تانى فى اقرب وقت عشان خاطرك انتى وفدوى

لان انتو الاتنين بس اللى رديتو ع التوبيك

-------------------------------------------
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



يا ليتنا مثل الأسماء لا تغيرنا الحياة

اتمنى التوفيق لكل الأعضاء فى المنتدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
samoura
.
.


انثى
عدد المساهمات : 217
العمر : 27
بلدك : egypt
التخصص : طالب في قسم العمارة
المستوى التعليمي : دفعة 2010
جنيه مصري : 3191

مُساهمةموضوع: رد: شوية نكت على ما قسم ......... بردوا عشان الأمتحانات   29/01/09, 09:04 pm

-تلاته خرجوا في رحلة سفاري..واحد مصري والتاني صومالي والتالت أمريكاني..دخلوا كهف وناموا..وصحيوا بعد 300سنة!..كل واحد فيهم قام رجع بلدة..
الصومالي شغل الراديو سمع:

(الصومال لن تتنازل أبدا عن حقها الشرعي والتاريخي في ولاية نيوجيرسي)
الأمريكي شغل الراديو سمع:

(سيدافع الجيش الأمريكي عن البلاد لآخر جندي!)
المصري شغل الراديو سمع:

(إخترناه..وبايعناه...وعشان كده احنا اخترناااااااااااااااااااه!)
انا عجبتنى دى قوى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Gx-Joker
نائب مدير المنتدى
نائب مدير المنتدى


ذكر
عدد المساهمات : 2907
العمر : 30
بلدك : مصر
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : دفعة 2009
. :
جنيه مصري : 7299

مُساهمةموضوع: رد: شوية نكت على ما قسم ......... بردوا عشان الأمتحانات   30/01/09, 05:26 am

ميرسى يا بشمهندسه سمورة على مرورك

نورتى التوبيك

-------------------------------------------
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



يا ليتنا مثل الأسماء لا تغيرنا الحياة

اتمنى التوفيق لكل الأعضاء فى المنتدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
asmaa aly
أسماء كولمبوس


انثى
عدد المساهمات : 841
العمر : 26
بلدك : اسيوط
التخصص : طالب في قسم العمارة
المستوى التعليمي : دفعة 2011
جنيه مصري : 4776

مُساهمةموضوع: رد: شوية نكت على ما قسم ......... بردوا عشان الأمتحانات   30/01/09, 05:39 am

حقيقى حقيقى
0
0
0
نكت كووووووول يا بشمهندس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Gx-Joker
نائب مدير المنتدى
نائب مدير المنتدى


ذكر
عدد المساهمات : 2907
العمر : 30
بلدك : مصر
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : دفعة 2009
. :
جنيه مصري : 7299

مُساهمةموضوع: رد: شوية نكت على ما قسم ......... بردوا عشان الأمتحانات   30/01/09, 05:57 am

ميرسى يا اسماء على مرورك

نورتى التوبيك يا بشمهندسه

-------------------------------------------
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



يا ليتنا مثل الأسماء لا تغيرنا الحياة

اتمنى التوفيق لكل الأعضاء فى المنتدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
شوية نكت على ما قسم ......... بردوا عشان الأمتحانات
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
Department of Architecture Forum - Assiut University :: المنتدى العام :: قسم الترفية والمواضيع الخفيفة-
انتقل الى: