شاطر
استعرض الموضوع السابقاذهب الى الأسفلاستعرض الموضوع التالي
avatar
محمد أحمد يوسف
مشرف سابق
مشرف سابق
ذكر
عدد المساهمات : 591
العمر : 32
بلدك : الوادي الجديد
التخصص : غير ذلك
المستوى التعليمي : متخرج
جنيه مصري : 4708

قائد جيش يلقي محاضره عن انفلونزا الخنازير

في 20/07/09, 06:05 pm
دي قصه غريبه جدا
وهي قصه



قائد جيش



كان يكلم الجنود



فى قاعة كبيرة



عدد الجنود



100جندى



واهو يتكلم



واحد عطس



القائد عاوز يعرف



مين اللى عطس



قال :



مين اللى عطس؟



محد رد



قسمهم 50 على اليمين



و 50 على الشمال



سأل الخمسين اللى على اليمين



قال : مين اللى عطس ؟



كلهم قالوا :



محد ش فينا عطس



القائد قتلهم كلهم



راح للخمسين اللى على اليمين



قالهم : مين اللى عطس ؟



محد رد



قسمهم 25 على اليمين



و 25 على الشمال



سأل ال 25 اللى على اليمين



مين اللى عطس ؟


كلهم قالوا مش احنا



القائد قتلهم كلهم



سأل ال 25 اللى على الشمال



مين اللى عطس ؟



محد رد



قسمهم 13 على اليمين و12 على الشمال



سأل ال13 اللى على الشمال



في احد منكم عطس ؟



كلهم قالو لأ



قتلهم كلهم



سأل ال12 اللى على اليمين



مين فيكم اللى عطس ؟



محد رد



قسمهم 6 على اليمين و 6 على الشمال


سأل ال 6 اللى على اليمين



في احد منكم عطس ؟



كلهم قالوا لأ



قتلهم كلهم



سأل ال 6 اللى على الشمال



مين اللى عطس ؟



مآحد رد



قسمهم



3 على اليمين و 3 على الشمال



سأل ال 3 اللى على اليمين



في احد منكم عطس ؟



كلهم قالوا لأ



قتلهم كلهم



سأل ال 3 اللى على الشمال



مين فيكم اللى عطس ؟



محد رد

قسمهم 2 على اليمين و 1 على الشمال



سأل ال 2 الى على الشمال

مين فيكم اللى عطس ؟



الإثنين قالو مش احنا



قتلهم !!!!!



سأل الواحد اللى على الشمال



قاله انت اللى عطست ؟



قاله :



اي انا



القائد قاله :
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

يرحمكم الله



هههههههههههههههههههههههه



avatar
eng_fatma a7mad
مشرفة المنتدى العام
مشرفة المنتدى العام
انثى
عدد المساهمات : 3560
العمر : 26
بلدك : أسيوط
التخصص : طالب في قسم العمارة
المستوى التعليمي : دفعة 2011
. :
جنيه مصري : 12046
http://www.3marh.mam9.com

رد: قائد جيش يلقي محاضره عن انفلونزا الخنازير

في 21/07/09, 10:51 am
لا مش ممكن هههههه
ايه القائد اللى سابق سنه دا وايه الذكاء دا كله
لا والتانى مهانش عليه يتكلم غير لما شاف كل زمايله مقتولين
غريبه فعلا


-------------------------------------------
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

لا يعني صمتي جهلي بما هو حولي ولكن ماهو حولي لا يستدعي الكلام
avatar
الاء ابو الفتوح محمد
مشرفة منتدي التخصصات
مشرفة منتدي التخصصات
انثى
عدد المساهمات : 1025
العمر : 26
بلدك : سوهاج
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : دفعة 2011
جنيه مصري : 6922

رد: قائد جيش يلقي محاضره عن انفلونزا الخنازير

في 21/07/09, 06:11 pm
هههههههههههههههههههههههههه حلوه اوي
غباء×غباء
3marh
avatar
محمد أحمد يوسف
مشرف سابق
مشرف سابق
ذكر
عدد المساهمات : 591
العمر : 32
بلدك : الوادي الجديد
التخصص : غير ذلك
المستوى التعليمي : متخرج
جنيه مصري : 4708

رد: قائد جيش يلقي محاضره عن انفلونزا الخنازير

في 22/07/09, 05:31 pm
ايه القائد اللى سابق سنه دا وايه الذكاء دا كله
قائد يجيد التصرف في المواقف الصعبه اللي زي كده
لا والتانى مهانش عليه يتكلم غير لما شاف كل زمايله مقتولين
عنده نسبه مروءه عاليه
اسعدني مرورك
avatar
محمد أحمد يوسف
مشرف سابق
مشرف سابق
ذكر
عدد المساهمات : 591
العمر : 32
بلدك : الوادي الجديد
التخصص : غير ذلك
المستوى التعليمي : متخرج
جنيه مصري : 4708

رد: قائد جيش يلقي محاضره عن انفلونزا الخنازير

في 22/07/09, 05:33 pm
الاء ابو الفتوح محمد كتب:هههههههههههههههههههههههههه حلوه اوي
غباء×غباء
3marh




مشكووووووووووووره على مرورك
avatar
سالي
.
.
انثى
عدد المساهمات : 135
العمر : 28
بلدك : اسيوط
التخصص : طالب في قسم العمارة
المستوى التعليمي : دفعة 2011
جنيه مصري : 3241

رد: قائد جيش يلقي محاضره عن انفلونزا الخنازير

في 24/07/09, 07:47 pm
لا هو تقريبا مش زكاء ولا حاجه
ده كان عامل دماغ تيواني
geek
avatar
محمد أحمد يوسف
مشرف سابق
مشرف سابق
ذكر
عدد المساهمات : 591
العمر : 32
بلدك : الوادي الجديد
التخصص : غير ذلك
المستوى التعليمي : متخرج
جنيه مصري : 4708

رد: قائد جيش يلقي محاضره عن انفلونزا الخنازير

في 25/07/09, 03:54 am
دماغ تيواني................ ممكن
بس صراحه اول مره اسمع عن الدماغ دي
نورتي الموضوع
استعرض الموضوع السابقالرجوع الى أعلى الصفحةاستعرض الموضوع التالي
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى