شاطر
استعرض الموضوع السابقاذهب الى الأسفلاستعرض الموضوع التالي
avatar
F-A_3marah
.
.
انثى
عدد المساهمات : 2676
العمر : 27
بلدك : أسيوط
التخصص : طالب في قسم العمارة
المستوى التعليمي : دفعة 2011
جنيه مصري : 5900

G x- Joker على كرسي الاعتراف

في 02/08/09, 09:52 am

يلا يا جماعة حضرة نائب مدير المنتدى
G x- Joker م/عمرو
على كرسي الاعتراف

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

مش هوصيكم عالأسئلة

بدأ الأسبوع




عدل سابقا من قبل F-A_3marah في 10/08/09, 09:31 am عدل 1 مرات
avatar
AhMaD JaMaL
مدير المنتدى
مدير المنتدى
ذكر
عدد المساهمات : 3816
العمر : 30
بلدك : قنا
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : دفعة 2009
جنيه مصري : 14255
http://3marh.mam9.com

رد: G x- Joker على كرسي الاعتراف

في 02/08/09, 10:52 am
اشطة جايلك ومعايا كيس أسئلة

-------------------------------------------
<br>
avatar
eng_fatma a7mad
مشرفة المنتدى العام
مشرفة المنتدى العام
انثى
عدد المساهمات : 3560
العمر : 26
بلدك : أسيوط
التخصص : طالب في قسم العمارة
المستوى التعليمي : دفعة 2011
. :
جنيه مصري : 11982
http://www.3marh.mam9.com

رد: G x- Joker على كرسي الاعتراف

في 02/08/09, 11:12 am
اتمنالك كرسى مريح يا بشمهندس وربنا يساعدك

-------------------------------------------
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

لا يعني صمتي جهلي بما هو حولي ولكن ماهو حولي لا يستدعي الكلام
avatar
Gx-Joker
نائب مدير المنتدى
نائب مدير المنتدى
ذكر
عدد المساهمات : 2907
العمر : 30
بلدك : مصر
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : دفعة 2009
. :
جنيه مصري : 7407

رد: G x- Joker على كرسي الاعتراف

في 04/08/09, 04:19 am
اممممممممممممممم يا نهاااااار كرسى اعتراف مرة واحده

انا كنت جربت كرسى كشف الكدب

بس الأعتراف دا جديد

نجرب ونشوووووووووووف

بس ايييييييييييييه المفاجأة دى يا فدووووووووووووووى

كمان يتوصى عليا ......ههههههههههههه

اول واحد اهو المدير داخل بسم الله ماشاء الله بكيييييييييييييييييييييييييس مرة واحده

ربنا يستر هما مش محتاجين توصيه

يلا اى ام ريدى

طيييييييييييييييييييييب انا مستعد يا جماعه اهو وكل يوم ان شاء الله

هدخل وارد ع الأسئله

اى ام وييييييييتنج

-------------------------------------------
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



يا ليتنا مثل الأسماء لا تغيرنا الحياة

اتمنى التوفيق لكل الأعضاء فى المنتدى
avatar
Gx-Joker
نائب مدير المنتدى
نائب مدير المنتدى
ذكر
عدد المساهمات : 2907
العمر : 30
بلدك : مصر
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : دفعة 2009
. :
جنيه مصري : 7407

رد: G x- Joker على كرسي الاعتراف

في 04/08/09, 04:22 am
اشطاااااااااااااااات يا احمد انت مش هتتوصى انا عارف

دا انت ما صدقت وقعت ع الكرسى

-------------------------------------------
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



يا ليتنا مثل الأسماء لا تغيرنا الحياة

اتمنى التوفيق لكل الأعضاء فى المنتدى
avatar
Gx-Joker
نائب مدير المنتدى
نائب مدير المنتدى
ذكر
عدد المساهمات : 2907
العمر : 30
بلدك : مصر
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : دفعة 2009
. :
جنيه مصري : 7407

رد: G x- Joker على كرسي الاعتراف

في 04/08/09, 04:23 am
ميرسى يا فاطمه وربنا يستر من الأسئله

-------------------------------------------
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



يا ليتنا مثل الأسماء لا تغيرنا الحياة

اتمنى التوفيق لكل الأعضاء فى المنتدى
avatar
Sara.A.S.M
مدير المنتدى
مدير المنتدى
انثى
عدد المساهمات : 1795
العمر : 30
بلدك : مصـــــــــــر
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : دفعة 2009
جنيه مصري : 4690

رد: G x- Joker على كرسي الاعتراف

في 06/08/09, 02:51 am
أهلااااااااااااااا أهلااااااااااااااااا نورت ياعمرو ..... هههههههههههههههههههههههههههههههههه
avatar
Gx-Joker
نائب مدير المنتدى
نائب مدير المنتدى
ذكر
عدد المساهمات : 2907
العمر : 30
بلدك : مصر
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : دفعة 2009
. :
جنيه مصري : 7407

رد: G x- Joker على كرسي الاعتراف

في 06/08/09, 07:25 am
ميرسى يا سارة ده نورك

بس الحمد لله

مفيش اسئله شكلهم خايفين منى

احم احم

نائب المدير بقى

حتى المدير شكله غير عقله او مش لاقى كيس يشيل الأسئله اللى هو جايبها..هههههههههههه Laughing

-------------------------------------------
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



يا ليتنا مثل الأسماء لا تغيرنا الحياة

اتمنى التوفيق لكل الأعضاء فى المنتدى
avatar
Gx-Joker
نائب مدير المنتدى
نائب مدير المنتدى
ذكر
عدد المساهمات : 2907
العمر : 30
بلدك : مصر
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : دفعة 2009
. :
جنيه مصري : 7407

رد: G x- Joker على كرسي الاعتراف

في 07/08/09, 06:36 am
bounce bounce bounce bounce

باقى 3 ايام ويخلص وقتى على كرسى الأعتراف ومحدش سأل

احمدك يارب

الواحد لييييييييييييه وضعه بردو مش اى حد بيتسأل على كرسى الأعتراف

احم احم

نحن هناااااااااااااااااااااااااااااااااااا

يلا هااااااااااااااااااااااااااااااااانت العد التنازلى شغااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال

-------------------------------------------
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



يا ليتنا مثل الأسماء لا تغيرنا الحياة

اتمنى التوفيق لكل الأعضاء فى المنتدى
avatar
Sara.A.S.M
مدير المنتدى
مدير المنتدى
انثى
عدد المساهمات : 1795
العمر : 30
بلدك : مصـــــــــــر
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : دفعة 2009
جنيه مصري : 4690

رد: G x- Joker على كرسي الاعتراف

في 07/08/09, 04:20 pm
انا هبدأ أسأل ....

اوك يا سارة وانا هبدا اجاوب

1- بطاقتك الشخصية كااااملة هههههه ؟

الأسم: عمرو ربيع على
تاريخ الميلاد:19/4/1986
محل الميلاد :أسيوط
مكان الأقامه : انا ناو فى أسيوط لحد ما اخلص موضوع الجيش وبعدين هسافر تانى

اعتقد مفيش بيانات تانى فى البطاقه مهمه

فصيله الدم ؟؟؟؟؟؟؟ كانت فى البطايق القديمه وانا ما لحقتهاش

بس عموما انا فصيلتى بالمرة يعنى : +A

2- اهدي الورد الآتي لمن تحب:

- وردة حمرا

هو انا مش اعرف مدلولات الألوان كلها فى الورد بس هو عموما انا بحب اللون الأحمر فى اى حاجه

وعشان كدا اعتقد ان الأحمر بيدل على كل حاجه حلوة وعلى المحبه

وانا بهدى الوردة الحمرا لكل اعضاء المنتدى

- وردة بيضا

اما اللون الأبيض فبيدل على الصفاء والطهارة ونقاء الشخصيه

وانا ههديكى الوردة دى يا سارة

- وردة صفرا

اللون الأصفر لون كان فاتح اوى بيدل ع الغيرة انا الحمد لله مش بغير من حد ولا اعتقد ان حد بيغير منى وعشان كدا مش ههديها لحد

واذا كان داكن شويه او قريب من الأورانج بيدل على بيان الشخصيه ووضوحها ودى ههديهالك انتى بردو يا سارة

- وردة سودا ..

اعتقد ان مفيش وردة لونها اسود الا اذا كانت فى الجحيم بقى عوذ بالله زى شجرة الزقوم كدا ربنا يحفظنا

وعموما لو فى ورد اسود اعتقد انه بيدل على الحقد والكره وصفات تانيه اكيد وحشه وانا مش ههديها لحد بردو

ده رأيى ولو عندك تعقيب قوليلى انا مرحب بالنقاش
study :9fi_av_smiles_


دى احلى باقة ورد منى لكل ألأعضاء

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


3- كم مرة في حياتك اتصدمت صدمة كبيرة خلتك حزين ؟؟؟ وما السبب ( يعني ايه هي الصدمة دي )؟؟؟


اتصدمت كتير بس اغلبها عشان اسباب عامه مش اسباب شخصيه او عاطفيه

لكن عشان اسباب شخصيه اعتقد انى ممكن مفيش غير مرة واحده وكنت وقتها فى اولى ثانوى او تانيه هههههههه يعنى كنت لسه صغير bounce والحمد لله ما اتصدمتش بسبب حاجه شخصيه تانى لحد الوقت ده وربنا يستر انا كنت هندسه ازهر يعنى مفيش السبب الرئيسى فى الصدمات عند معظم الشباب هههههههههههههه الحمد لله ربنا يستر بدل ما أحسد نفسى

السبب انا هبقى اقولهولك بعدين

هقولك اتصدمت مرة ودى يعنى عموما مش شخصيه تعبتر وانا فى 3 ثانوى اكيييييييييد معروف عشان ايييييييييييييييييه(المجموع طبعا)
كانت صدمه قعدت للترم الأول فى الكليه وانا مصدووووووووووووووووم
4- كم عدد اخواتك واخوانك وماترتيبك بينهم ؟؟

انا عندى اخت واخ الأتنين اصغر منى
يعنى انا االأكبر
بعدين اختى
بعدين اخويا الصغير

5- لو رجع بيك الزمن ومعاك مجموع ثانوية عامه يدخل أي كلية كنت هتدخل ايه بصراحة ؟؟؟

بصراحه انا عشان كنت ثانوى ازهر وعندنا علمى شعبه عامه (علوم + رياضه ) فأنا كان نفسى ادخل صيدله وقليت عن مجموعها حاجه بسيطه جدا

وكنت هرفع قضيه اعادة تصحيح وحوارات بس الحمد لله انا رضيت بنصيبى واعتقد انى بعد دراستى لهندسه العماره لو رجعت هدخل هندسه بردو

لأنها كليه جميله جدا مجالها مفتوح بتنمى الفكر عكس صيدله وطب اللى بيدرسوا حاجات تقريبا ثابته انا قصدى هنا فى مصر غير برة طبعا

6- ناوي تكمل ماجستير ودكتوراه ولا هتكتفي وتشتغل ؟؟؟

والله انا عندى طموح بس بصراحه بعد الحوارات اللى حصلت عندنا فى النتيجه السنه دى هعيد تفكير

وده بردو متوقف ع الجيش لو خرجت منه اعتقد انى هفضل انى ابدأ حياتى العمليه وابدأ اشتغل علطول

اما لو دخلت الجيش فممكن انى ادخل ظابط احتياط 3 سنيين وفى الحاله دى الوقت دا هكون مش عندى غير الجيش فحاول استغله فى عمل ماجستير


7- قول رأيك في ثلاث أعضاء في المنتدى فيما لا يزيد عن 3 أسطر ؟؟؟؟

انتى يا سارة : انسانه محترمه جدا وطيبه جدا روحك مرحه نشيطه روماااااااااااااااااااانسيه جدا ودا كان بيظهر فى ردودك اها انتى مش بتدخلى العام ليه صحيح Evil or Very Mad

يوتا: محترمه جدا وبتحب اصدقائها ونشيطه وذكيه جداااااااا طيبه جدااااااااااااااااااا بردو

احمد جمال : طبعا انا مش عايز اتكلم عشان احنا اكتر من اخوات بس هو فعلا جدع جدا انسان محترم جدا نشيط بيحب يخلص فى شغله

من الأخر صاحب صاحبه يعنى زى ما بيقولو( بس اروح اشوفه هيدفع كام واجى اكمل .............ههههههههههههههه)

بجد انا وهو اكتر من اخوات وربنا يدوم الخير بينا ان شاء الله

8- لو جت لك فرصة للعمل في الخارج في ثلاث دول أي دولة تختار :
السعودية - الكويت - دبي ....

دبى طبعا عشان الواحد يشوف المبانى الهايله اللى بنشوفها هناك دى ع النت كل يوم 9- كم صديق قريبيين ليك أوي ؟؟؟ ولو تحب قول أسمائهم ؟؟؟؟؟

الحمد لله انا اجتماعى جدا وبحب اتعرف على اصدقاء كتير

هو فى كتير بس هنا فى المنتدى احمد جمال يعنى

اعتقد ان اكتر واحد يعنى احمد جمال والباقى هقولهولك بعدين برضو !!!!!!!

وبرا المنتدى عندى صاحبى فى حسابات ومعلومات اسمه محمد عبد العزيز دا احنا متربين مع بعض وزى الأخوات بردو


10 _ أخيرا ..

ماتستعجلش على الأسئلة تاني مرة وجاااااااوب بقى هههههههههههههههههههههه

اووووووووووووووووووووووك يا سارة بس ويت مى انا مستنى تقعى بس وشوفى دا أناا هعملك استجواب مش اسئله بس هههههههههه


كرسي أعتراف خفيف حتى لو كانت أسئلتي تقيلة هههههههههههه


اكيد هى الأسئله تقيله جدا انا حتى كنت بتهته فى الأجابه ولسانى تقل وانا بجاوب ......ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

بس كرسى اعتراف جمييييييييييييل واسعدت بالرد على اسئلتك يا سارة

ولو حد عنده اسئله تانى انا مستعد باقى يومين

السلام عليكم ..............................

وعليكم السلااااااااااااام ورحمه الله

نردهالك فى انتريه او صالون اعتراف ان شاء الله مش كرسى بس


ههههههههههههههههههههههههههههه



مع تحياتى

الجوووووووووووووووووووووكر
avatar
Gx-Joker
نائب مدير المنتدى
نائب مدير المنتدى
ذكر
عدد المساهمات : 2907
العمر : 30
بلدك : مصر
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : دفعة 2009
. :
جنيه مصري : 7407

رد: G x- Joker على كرسي الاعتراف

في 07/08/09, 08:17 pm
هههههههههههه

هما دول بس يا سارررررررررررة geek


اوكيشن

استعدى للأجابات

بس اييييييييييه التوصيه الجامدة دى بس

ده انا قولت خلاص باقى يومين وخلاص

جيتى انتى بقى قمتى بالواجب وكأنك عوضتى الأيام اللى فاتت

ههههههههههههههه

نوبروبليم

انا هرد عليكى بس بالليل ان شاء الله
عشان لو حد سئل تانى ولقيت فى اسئله متشابهة اردة على كله بالمرة

ونردهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالك يا سااااااااااااااااااااااااااااااره pirat

مسيرك هتقعى تحت ايدى هههههههههههههههههههههه

ياربى كل ده ههههههههههههه

ماشى كدا نبدأ الجد

-------------------------------------------
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



يا ليتنا مثل الأسماء لا تغيرنا الحياة

اتمنى التوفيق لكل الأعضاء فى المنتدى
avatar
asmaa aly
أسماء كولمبوس
انثى
عدد المساهمات : 841
العمر : 26
بلدك : اسيوط
التخصص : طالب في قسم العمارة
المستوى التعليمي : دفعة 2011
جنيه مصري : 4884

رد: G x- Joker على كرسي الاعتراف

في 09/08/09, 04:14 pm
مش عارفه الاسبوع خلص كده ولا ده اخر يوم
بس عالعموم اسمحلى اسال سؤالين صغيرين

1-لو رجعت بآلة زمن لورا شويتين
هتغير ايه
وهتمسح ايه من حياتك
وهتضيف ايه ليها0


2-لو وقفت قدام انعكاس لصورتك
وتخيلت حوار بينك وبينها
هيكون ايه هو الحوار ده0
avatar
الاء ابو الفتوح محمد
مشرفة منتدي التخصصات
مشرفة منتدي التخصصات
انثى
عدد المساهمات : 1025
العمر : 26
بلدك : سوهاج
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : دفعة 2011
جنيه مصري : 6858

رد: G x- Joker على كرسي الاعتراف

في 09/08/09, 04:55 pm
لا ربنا يقويك
علي الاسئله ويعديلك الكرسي ده علي خير
ربنا معاك
avatar
Gx-Joker
نائب مدير المنتدى
نائب مدير المنتدى
ذكر
عدد المساهمات : 2907
العمر : 30
بلدك : مصر
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : دفعة 2009
. :
جنيه مصري : 7407

رد: G x- Joker على كرسي الاعتراف

في 09/08/09, 09:34 pm
اوووووووووك يا اسماء انا هرد عليكى

بس هستنى بالليل عشان لو فى حد تانى سال اسئله متشابهة

وميرسى يا الاء ليكى وربنا يبعدك عن الكراسى الغريبه دى ....ههههههههههههههه

-------------------------------------------
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



يا ليتنا مثل الأسماء لا تغيرنا الحياة

اتمنى التوفيق لكل الأعضاء فى المنتدى
avatar
F-A_3marah
.
.
انثى
عدد المساهمات : 2676
العمر : 27
بلدك : أسيوط
التخصص : طالب في قسم العمارة
المستوى التعليمي : دفعة 2011
جنيه مصري : 5900

رد: G x- Joker على كرسي الاعتراف

في 10/08/09, 09:29 am
معلش يا بشمهندس الأسبوع خلص امبارح يوم الأحد
بس عموما الموضوع موجود وتقدر حضرتك ترد على الأسئلة في أي وقت
avatar
Sara.A.S.M
مدير المنتدى
مدير المنتدى
انثى
عدد المساهمات : 1795
العمر : 30
بلدك : مصـــــــــــر
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : دفعة 2009
جنيه مصري : 4690

رد: G x- Joker على كرسي الاعتراف

في 10/08/09, 04:01 pm
شكرا على الرد ياعمرو
avatar
Gx-Joker
نائب مدير المنتدى
نائب مدير المنتدى
ذكر
عدد المساهمات : 2907
العمر : 30
بلدك : مصر
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : دفعة 2009
. :
جنيه مصري : 7407

رد: G x- Joker على كرسي الاعتراف

في 11/08/09, 06:13 am
asma كتب:مش عارفه الاسبوع خلص كده ولا ده اخر يوم
بس عالعموم اسمحلى اسال سؤالين صغيرين

1-لو رجعت بآلة زمن لورا شويتين
هتغير ايه

هغير كل حاجه غلط ممكن اكون عملتها
وهتمسح ايه من حياتك

همسح كل لحظه قصرت فيها فى طاعه ربنا او ضايقت فيها اى حد منى
وهتضيف ايه ليها0

هضيف اى حاجه فيها طاعه لربنا وتفيد اى حد


2-لو وقفت قدام انعكاس لصورتك
وتخيلت حوار بينك وبينها
هيكون ايه هو الحوار ده0

صعب اوى دا يا اسماء

اكيد وقتها هيبقى حوار النفس اللوامه وهى النفس التى تلوم صاحبها على ارتكاب المعاصى

وهيكون قدامى شريط ذكريات لكل حاجه غلط ممكن اكون عملتها حتى لو بدون قصد وهسأل نفسى يا ترى انا عملت كدا ليييييييه ودا صح ولا غلط

ولو غلط يا ترى ربنا هيسامحنى عليه ولا لالالالالا

ولو كان حاجه من حقوق العباد بقى هقول طب انا ليه عملتله كدا طب اروح اعتذره ولا ممكن يحرجنى ولا ..... هاااااااااااااااااااا

بصراحه كتيييييييييييير او الحوار بس اعتقد دا اول ما هيدور فييييييييييه


سورى يا اسماء ع التاخير فى الرد بس غصب عنى النت كان فاصل عندى امبارح




اوك يا فدوى

وسورى عالتأخير فى الرد

-------------------------------------------
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



يا ليتنا مثل الأسماء لا تغيرنا الحياة

اتمنى التوفيق لكل الأعضاء فى المنتدى
avatar
Gx-Joker
نائب مدير المنتدى
نائب مدير المنتدى
ذكر
عدد المساهمات : 2907
العمر : 30
بلدك : مصر
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : دفعة 2009
. :
جنيه مصري : 7407

رد: G x- Joker على كرسي الاعتراف

في 11/08/09, 06:17 am
العفو يا سارة دا واجب علينا ........هههههههههه

ومستنى حضرتك هجهزلك استجواب ما حصلش من اولى ابتدائى وحياتك.....ههههههههههه

-------------------------------------------
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



يا ليتنا مثل الأسماء لا تغيرنا الحياة

اتمنى التوفيق لكل الأعضاء فى المنتدى
avatar
Sara.A.S.M
مدير المنتدى
مدير المنتدى
انثى
عدد المساهمات : 1795
العمر : 30
بلدك : مصـــــــــــر
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : دفعة 2009
جنيه مصري : 4690

رد: G x- Joker على كرسي الاعتراف

في 11/08/09, 04:48 pm
خلاص أنا تاني واحدة طلعت على الكرسي انت ناسي ولا ايه ؟؟؟ هههههههههههههههههه
avatar
Gx-Joker
نائب مدير المنتدى
نائب مدير المنتدى
ذكر
عدد المساهمات : 2907
العمر : 30
بلدك : مصر
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : دفعة 2009
. :
جنيه مصري : 7407

رد: G x- Joker على كرسي الاعتراف

في 12/08/09, 02:08 am
لالالالالالالالالالالا

فى حاجات تانى كتييييييييييير هو انا هغلب يعنى

ههههههههههههههههههههههههههه

ما تستعجليش مش دى كانت نصيحتك ليا ......ههههههههه

-------------------------------------------
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



يا ليتنا مثل الأسماء لا تغيرنا الحياة

اتمنى التوفيق لكل الأعضاء فى المنتدى
avatar
AhMaD JaMaL
مدير المنتدى
مدير المنتدى
ذكر
عدد المساهمات : 3816
العمر : 30
بلدك : قنا
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : دفعة 2009
جنيه مصري : 14255
http://3marh.mam9.com

رد: G x- Joker على كرسي الاعتراف

في 12/08/09, 09:49 pm
خسارة يا عمرو مقدرش اجيب لك كيس الاسئلة

وانا كنت فعلا ناويلك بس ربنا سترها معاك

لولا النت اللي كان فاصل عندي كنت ظبطتك

بس برجع واقول شكرا على الكلام الجميل اللي انتا قلته دا

وانا مستاهلش كل الكلام الحلو دا

بلاش تجامل يا عمرو


شكرا يا عسل



-------------------------------------------
<br>
avatar
Gx-Joker
نائب مدير المنتدى
نائب مدير المنتدى
ذكر
عدد المساهمات : 2907
العمر : 30
بلدك : مصر
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : دفعة 2009
. :
جنيه مصري : 7407

رد: G x- Joker على كرسي الاعتراف

في 13/08/09, 02:16 am
عيب ياابو جمال دى مش مجامله وانت عارف

اننا اكتر من اخوات

ولا نسيت ايام كورس الماكس ههههههههههههههههههه

سلملى على تمورة............هههههههههههههههههههههه
وكل كرسى وانت قاعد .........زهههههههه

قال اجيبلك كيس قال هع هع هع Laughing

-------------------------------------------
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



يا ليتنا مثل الأسماء لا تغيرنا الحياة

اتمنى التوفيق لكل الأعضاء فى المنتدى
استعرض الموضوع السابقالرجوع الى أعلى الصفحةاستعرض الموضوع التالي
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى