Department of Architecture Forum - Assiut University
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Department of Architecture Forum - Assiut Universityدخول

descriptionنكت بايخه جدا 3 Emptyنكت بايخه جدا 3

more_horiz
[sub]كيف تعرف البواب الصعيدي ....؟؟؟؟؟ يقوم بتنظيف المصعد في كل دور
مره واحد بلديتنا كان بيدق مسمار فى الحائط فالمسمار وقع منه فقال له :تعالى
فلم يجي, فقال له: تعالي فلم يجى. فراح بلديتنا رامي على المسمار شوية مسمامير
وقال: هاتوه.

عشرين واحد من بلدياتنا غرقوا في غواصه ليه؟؟ سمكه خبطت عليهم

________________________سئلواصعيدى : ليه قتلت أبوككانوا عاملين رحلة للأيتام , كنت عايز اروحهاطب ليهقتلت عمك ؟كنت عايز ابن عمى يسافر معاياطب ليه كنت عايز تنتحرأصلهملغوا الرحلة

ثلاثةصعايدة قرروا أن يعملوا مزرعة كتاكيت فحفروا حفرة ورموا فيها الكتاكيت وردمواالحفرة واستنو يوم .. يومين.. ثلاثة وشجرة الكتاكيت مطلعتش، جربوا مرة تانية ومفيشفايدة فقررو يبعتوا أخوهم اللى بيدرس في أمريكا و بيحضر دراسات عليا. فقال لهمابعتو لي بعض العينات من التربة عشاناحللها
-----------------------------------------
واحدصعيدى راح يشترىلمراته جزمة فراح لمحل وقال لصاحب المحل عايز جزمه من غير كعب وخفيفه شويه ورخيصهصاحب المحل قال ماشى وجاب الجزمه فقالت مراته ده مينفعش انا عايزه بكعب ودبت خناقهفصاحب المحل قرف منهم فقال للصعيدى متخدها بكعب هو انت الى حتلبسها قال لع من غيركعب هو انت الى حتنضرب بيها
-----------------------------------------

مرة اتنين صعايده دخلوكليه الطب واحد اتخرج محامى والتانى محاسب
----------------------------------------

واحد صعيدي دخل جنينةالحيوانات ودخل راسه في قفص الاسد، الحارس جري عليه قاله انت بتعمل ايه، قاله ايهيابا يعني هناكله

واحدبلديتنا حب يعمل ارهابى خطف ابنه محدش سال عليه قتله

واحد بلدينا قاعد فى مؤتمر دولي, فواحد فرنساوى قام و قال "احنا حفرنا تحت برجايفيل و لفينا أسلاك تليفونات وده دليل ان التليفونات عندنا بقالها أكتر من 100سنة",فقام واحد إيطالى وقال"احنا بقى خفرنا تحت برج بيزا و لقينا أسلاك تليفوناتوده دليل إن التليفونات عندنا من أكتر من 500 سنة", فقام بلدينا وقال"احنا بقىحفرنا تحت الأهرامات وملاقيناش حاجة خالص وده دليل اننا عندنا موبايلات من أكتر من 7000 سنة

------------------------واحد بلدياتنالقى مصباح علاء الدين ،طلعله العفريتشبيك لبيك عبدك ملك اديك تطلب ايهعايزكوبري طوله 1000 كيلو يوصل بين الشرق والغربلأ دي صعبه أوي شفلك طلب تانيطبعايز الصعايده كلهم يبقول أذكياانت قلتلي الكوبري رايح جاي والا رايحبس؟!
سألوا واحد صعيدي : مينأهم الشمس ولا القمر رد : القمر طبعا, بيطلع ينور لنا بالليل و الدنيا ضلمة, انماالشمس بتطلع بالنهار و الدنيا نور أصلآ

-------------------

واحد بلدياتنا رجع من امريكا قاعد بيحكي لأبوه وأمه الحاجاتالغريبة اللىشافها .
-
دانا شفت هناك واحد وقع من فوق عمارة طويييلة.. قعدثلاث ايام لحد ما وصلالأرض.
أمه سألته: طيب مات ؟؟ابوه رد عليها: ثلاثأيام لا يأكل ولا يشرب .. أكيد يموت-------------------

واحد بلدياتناعنده ارق ومش عارف ينام....قال له صاحبه عندي لك طريقة للنوممؤكدة...عد من واحدالى خمس ميه... بلدياتنا مكدبش خبر... وأول ما الدنيا ليلتراح للسرير وبدا يعد .. واحد .. اثنين .. ولما وصـل الى ميه وتسعة وتسعين ...
جـاه النوم … قـامغـسـل وشه ورجــع للـسـريـر يـكـمـل الـعـد
__________-----------------------------_

بلدياتناتاجروا في الموز خسروا علشانبيرمو الموزالمعوج

-------------------------واحد بلدياتنا رجع من السفر لقى الشقة مليانهصراصير.. غير قفل الباب------------------------

واحد بلدياتناراح يتمشى جابوه من على الحدود

------------------------

جماعة بلدياتنا عملوا أتوبيسبالعرض عشان يركبون كلهم قدام------------------------

مسئوول مصري راح للصعيد بيتحقق من ان الصعايدة اغبياءجمع الصعايدة وسالهم من فاز في معركة بدر قالوا المسلمين قال صح سالهم من فاز فيمباراة الاهلي والزمالك قاولواله الاهلي قال والله صحيح امال بيئوا عنكوا اغبياليهنط له صعيدي وسئله :يافندم يافندمامال امتى الزمالك والكفارحيلعبوا على التالت والرابع
[/sub]

descriptionنكت بايخه جدا 3 Emptyرد: نكت بايخه جدا 3

more_horiz
شوية نكت حلوين بصراحة

وخدو الشوية دول
مرة اتنين مساطيل قاعدين ومعاهم مراية فواحد مسك المراية وبص فيها وقال الشكل دة مش غريب عليا راح التانى مسكها وبص فيها وقاله إيه يا عم انت مسطول ده انا

نظرية مسطوول: العلم نور والنور كهربة والكهربة خطر يبقى بنتعلم لية؟

اتنين مساطيل ماشين في الشارع واحد وقع في البلاعة التاني راح إستناه عند الحنفية

مرة حرامى دخل على واحد مسطول البيت قالو هات فلوسك و الا هقتل مراتك قام الرجل قعد يضحححححححك.......الحرامى قتل مراته وقاله هات الفلوس قبل م اقتل ابنك الرجعل قعد يضحححححححك........الحرامى قتل ابنه و هكذا لغايه لما خلص عالعيله و بيقول للمسطول ايه يا عم مش عايز تدينى فلوسك ليه؟؟؟؟قاله اطلع من دول يا ابرهيم يا نصر

دخلت بطة السوبرماركت وسألت البائع: عندكم عنب؟؟ فرد: لا ما عندناش .. فطلعت البطة من المحل

في اليوم الثاني رجعت البطة السوبرماركت مرة ثانية .. وسألت البائع: عندكم عنب؟؟ قال لها: لأ ما عندناش.. فطلعت البطة من المحل

في اليوم اللي بعده .. رجعت البطة للسوبرماركت وسألت البائع: عندكم عنب؟؟؟ فصرخ عليها: لا لا ... انتي جيتي اليومين اللي فاتوا وسألتي اذا عندنا عنب وقلت لك في كل مرة جيتي فيها ما عندناش.. والله إن جيتي مرة ثانية وسألتي عن عنب راح اثبت رجلك المسطحة في الارض بمسامير ،، فاهمة!!؟؟

فطلعت البطة

في اليوم الرابع رجعت البطة السوبرماركت .. وسألت البائع: عندك مسامير؟؟ فرد عليها: لأ ما عندناش

فقالت البطة: تمااااااااام ...طيب عندكم عنب؟؟

واحد راح لطبيب نفسانى وقاله "مشكلتى يادكتور انى باحس ان الناس كلها مش طايقانى ومخنوقين منى" الدكتور للممرضة "بسرعة المريض اللى بعده

واحد سنانه كلها طايرة ما عدا الانياب... قدم علي وظيفة عينوه خرامة

اهبل لقى كنز .. قال : الحمد لله . بس باقي الخريطة
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد