Department of Architecture Forum - Assiut University


 
بوابة المنتدىالرئيسيةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 هيس هيس كله كويس ..سعاده و فرحة وضحك يا ريس

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
مكسل اكتب اسم
.
.


ذكر
عدد المساهمات : 1910
العمر : 31
بلدك : Riyadh, Saudi Arabia
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : متخرج
جنيه مصري : 3782

مُساهمةموضوع: هيس هيس كله كويس ..سعاده و فرحة وضحك يا ريس   29/12/08, 08:25 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

تدفق في البـطـحـاء بعد تبهطلِ ****** وقعقع في البيداء غير مزركلِ
وســار بأركان العقيش مقرنصاً ****** وهام بكل القارطات بشنكــلِ
يقول وما بال البـحاط مـقرطماً ****** ويسعى دواماً بين هك وهنكـلِ
إذا أقـبـل البعـراط طاح بهمةٍ ****** وإن أقرط المحطوش ناء بكلكلِ
يكاد على فرط الحطيـف يبقبـق ****** ويضرب ما بين الهماط وكندلِ
فيا أيها البغقوش لسـت بقاعـدٍ ****** ولا أنت في كل البحيص بطنبلِ


معاني الكلمات للتسهيل
تبهطل : أي تكرنف في المشاحط
المزركل : هو كل بعبيط أصابته فطاطة


عدل سابقا من قبل ABOEL7ASSAN في 05/01/09, 08:28 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.flickr.com/photos/aboel7assan

كاتب الموضوعرسالة
مكسل اكتب اسم
.
.


عدد المساهمات : 1910

مُساهمةموضوع: رد: هيس هيس كله كويس ..سعاده و فرحة وضحك يا ريس   05/01/09, 08:27 am


البت باتعه
شعر: أمين الديب

البت باتعه... بنت زيد عبد الصبور
اللي أمها يوم عرسها
كان عفشها... حلّة وبابور
ومعاه كمان صندوق خشب
كان أصله سحارة صابون
فيه بنستين والمكحلة
ومراية والفلاية والملقاط
وحجر وليفة ومبخره
وقزازة كان فيها البخور
وجوز صحون
ومنٍخُلين..
والطشت والقروانه والغربال..
ومقشّه ليف...
ومقشتين عرجون
وزير وزلعة وقلتين وماجور
وحصيره من سوق التلات
ولحاف بإيدها منجداه
ومخدتين
والوش كان دمُّور
في الانفتاح
علي رأي صاحبي ولانبطاح
وفتحنا مصر سداح مداح
ونسينا حي علي الكفاح
والشعب محكوم بالسلاح
اتلخبطت كل الأمور
وقيم كتير
وعادات كتير اتغيرت
من ضمنها غًلو المهور
البنت دي
بنت أم باتعه
مش عاجبه حد في مشيها
إكمنًّها.. مشيت طريقها لوحدها
والأسرة غابت عنًّها
مشغولة عنها بعبئها
سايبينها هيًّ وشأنها
وإكمنًّها مستهدفه
الأجنبي ومعاه غبي
فكّر لها
قال أولا:
ترفض معيشة أهلها
ترفض أوامر ربها
ترمي الحياء والانتماء ورا ضهرها
تقطع جدورها بنفسها
أوعز لها
إزاي حتعرض لحمها
وتبان مفاتن جسمها
من ضفرها.. لأعلي خصله ف شعرها
عمل الصالات... تعرض موضات
والاعلانات... ماليه الشاشات
بالشنبوهات والتسريحات
وحاجات كتير فرحت بها
تاهت ونسيت نفسها
وتكلًّمك ربع الكلام بالأجنبي
وتقول هالو...
بنت أم باتعه تقول هالو
مرسيه يا شوشو وثانك يو
وكَمٍ يا توتو وياللا جو
وكبار شيوخ المسلمين
ما عرفش ليه مًتلجًّمين
والمسئولين... فتحوا الببان علي وًسعها
قام قال سلامة ألمًّها
يمكن تغيّر فكرها
ترجع لدينها وربها
وتعيش حياتها بحلوها وبمرها
راح لـ أمها...
يخطبها منها وقال لها
بصراحه بنتك..
عاوزه حد يلمّها
وأنا قدّها
قالت: وماله
البنت يلزمها الجواز
شخشخ جيوبك.. واشتري ياللا الجهاز
قال: اطلبي...
قالت: تجهز شقه.. قد أربع إوض
أحسن نابوليا في البلد
وتجيبها من دمياط
وتجيب نجف من غير عدد
والمكنسة بشفاط
والدِش قبل الدٌش
والفيديو والبوتاجاز
وتجيب لها تلاجة ستاشر قدم
وتجيب لها قبل الجواز...
الفرو والمحمول
وتجيب لها غسالة فول
أنا قصدي فول توماتيك
شقتها كاملة..
زي أي بوتيك
وتجيب لها قبل الجهاز
الشبكة طقم من الدهب
أنا مش حاقولك ألماظ
وتجيب لها فستان زفاف
من غير كمام من غير كتاف
علشان يبين صدرها
وتبان مفاتن جسمها
وتجيب غوازي تزفها
واللي اسمه إيه شهر العسل
في الشرم واللا الغردقة
وبلاش أمور البعزقة
آدي مطلبي
إن كنت قادر مهرها
قرَّب لها
أنا مش حاميّل بختها..
قال: يا ام باتعه حاجيب منين
أنا لاني راجل مرتشي
ولا أحب أجيب بالدّين
ولا أرضي بالتقسيط..
الطاق بيبقي طاقين
ويكتّبوني شيكات
أو أمضي علي ايصالات
علي إنها امانات
وحكاية مش هيّ
لو بس فات شهرين
مادفعتلوش قسطين
بدل المحامي اتنين
حايجيب له رفض الشيك
ومصيبه وقضيه
ومش حاقولك عالقرف
وحاجات مخلًّه بالشرف
اما البوليس والمحكمه
حابقي ف نظرهم منحرف
وباكسر القوانين
شوفي يا ام باتعه
أنا عندي شقه محندقه
معقوله ماهش ضيقه
فيها يادوب أوضتين
وعملت جمعيه
مع ناس أماره زيكم
وقبضتها ألفين
وادي اللي عندي وقلتلك بصراحه
وبإذن واحد أحد
ربًّك حايفرجها..
وباتعه حتريَّحك.. وتعيش مرتاحه
قالت له: قم من هنا
قم فضها سيره
أنا احترمتك.. عشان الأهل والجيره
بتقولي الفين جنيه?!!
وانا اللي قال بافتكر..
باتعه حاتخد بيه
حافظ علي كلمتك يا اهبل..
وخلًّيك زوق
دي باتعه طول عمرها
دايما تبص لفوق
لاحمر ولاخضر
وشي محزَّق وبنطلونات
والشعر فوق كتفها سايح
وفي الكوافير
مش كل طير يندبح
خد دش وانت تفوق
وتفوق لنفسك
وتتكلم كلام موزون
وفرضنا انت اللي عاقل
والمستمع مجنون !
ألفين جنيه للغوازي واللا للمأذون?!!
فيه ناس كتير زيكم مش عايشة في الدنيا.
مابتسمعوش الرداوي.. واللا تلفزيون?!!
شفت اللي بيقدمه الحاج متولي?!!
الشقه بالعفش كامله..
وفلوس كتير في البنك
كتبه لعروسته..
دَا غير اللبس والمصاريف
شايفاه بعيني
ولا واحد غريب قالًّلي
كل المسلسل تابعته دقيقه بدقيقه
والحاج متولي إلاهي لم يشوف ضيقه
راجل صحيح مًقٍتًدًر
كل البنات عاوزاه
وباتعه بنتي..
إلاهي يكون نصيبها معاه
مش جاي تقولي الشباب !!
أنا ناقصه هَمٍ تقيل
قال: يا ام باتعه اسمعيني
كل دا تمثيل
قالت له: ده قصر ديل
وبلاش كلام فاضي
الشعب راضي
مافيش غيرك عامل لي تقيل
ما تكونش ماهر يا شاطر
واسم أبوك عطار
والشاي علي النار
وقاعد لسَّه عالرمله
والحلوه تيجي تلاقيك
فارش لها المنديل.?!
قال: يا ام باتعه
دي ناس بتوزع الأوهام
ساعدوا العدو بجهلهم
في الحرب عالإسلام
وأنا مش بالوم جهلهم
اللوم علي الإعلام
قالت: خلاصة الكلام
أنا بنتي مش من وقمكم
شوفولكو ناس علي قدًّكم
أنا بنتي حلوه مثقفه
حافظه الأغاني كلها.
أحدث شرايط عندها.
دي لما تلبس بنطلونها الجينز
كل الشباب تجري وتخطب ودّها
ونانسي عَجرم نفسها
ما تجيش في خصله ف شعرها
ولا تيجي ضفر ف رجلها
طب والنبي...
لو شافها واحد أجنبي
ليجيب لها.
كل اللي ييجي ف نفسها

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.flickr.com/photos/aboel7assan
shimaa
.
.


انثى
عدد المساهمات : 1087
العمر : 29
بلدك : مصر
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : دفعة 2009
جنيه مصري : 3645

مُساهمةموضوع: رد: هيس هيس كله كويس ..سعاده و فرحة وضحك يا ريس   05/01/09, 09:32 am

اه لو اعرف ام باتعه دى
كنت قتلتها
يخرب بيتها
فى حد يبقى اسم بنته باتعه
امال لو فيفى ولا باكينام ولا ماهيتاب ولا اونورين كانت هاتعمل ايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
safaa 3abbas
.
.


انثى
عدد المساهمات : 2103
العمر : 29
بلدك : أسيوط_القاهرة
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : دفعة 2009
. :
جنيه مصري : 3759

مُساهمةموضوع: رد: هيس هيس كله كويس ..سعاده و فرحة وضحك يا ريس   05/01/09, 09:59 am

عجبتك الصور يا ابو الحسن
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
يالهوى مش قادرة اضحك
بس كفاية
انا كنت وقتها فى قمة التهييس هههههههههههههه
الحمد لله انها جت على كده هههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
safaa 3abbas
.
.


انثى
عدد المساهمات : 2103
العمر : 29
بلدك : أسيوط_القاهرة
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : دفعة 2009
. :
جنيه مصري : 3759

مُساهمةموضوع: رد: هيس هيس كله كويس ..سعاده و فرحة وضحك يا ريس   05/01/09, 10:02 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
حلوة كل سنة وانا طيبة اللى كاتباها توقيع يا شيمو
ههههههههههههههههههههههه
قشطة عليكي وصلتى خلاص
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
shimaa
.
.


انثى
عدد المساهمات : 1087
العمر : 29
بلدك : مصر
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : دفعة 2009
جنيه مصري : 3645

مُساهمةموضوع: رد: هيس هيس كله كويس ..سعاده و فرحة وضحك يا ريس   05/01/09, 10:05 am

Embarassed بتحرجينى يا صفاء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Sara.A.S.M
مدير المنتدى
مدير المنتدى


انثى
عدد المساهمات : 1795
العمر : 30
بلدك : مصـــــــــــر
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : دفعة 2009
جنيه مصري : 4581

مُساهمةموضوع: رد: هيس هيس كله كويس ..سعاده و فرحة وضحك يا ريس   05/01/09, 10:23 am

مين بنت ام بتعه دي..؟؟؟؟ هههههههههههههه .... ( كدا البنات والأهل الزمن دا مش بيرضو ولا يقتنعو بالقليل...عجبي عليك يازمن))))
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
safaa 3abbas
.
.


انثى
عدد المساهمات : 2103
العمر : 29
بلدك : أسيوط_القاهرة
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : دفعة 2009
. :
جنيه مصري : 3759

مُساهمةموضوع: رد: هيس هيس كله كويس ..سعاده و فرحة وضحك يا ريس   05/01/09, 10:33 am

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]ويل يا ويل
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]ويل يا ويل
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]ويل يا ويل
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]هيس هيس تبقى كويس
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]هيس هيس تبقى كويس
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]هيس هيس تبقى كويس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Marc_Samir
.
.


ذكر
عدد المساهمات : 336
العمر : 32
بلدك : Luxor - Egypt
التخصص : طالب في قسم العمارة
المستوى التعليمي : دفعة 2009
جنيه مصري : 3116

مُساهمةموضوع: رد: هيس هيس كله كويس ..سعاده و فرحة وضحك يا ريس   05/01/09, 03:31 pm

على رأى المثل يا مهيسين زيدوا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
safaa 3abbas
.
.


انثى
عدد المساهمات : 2103
العمر : 29
بلدك : أسيوط_القاهرة
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : دفعة 2009
. :
جنيه مصري : 3759

مُساهمةموضوع: رد: هيس هيس كله كويس ..سعاده و فرحة وضحك يا ريس   05/01/09, 08:55 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
طب وليه الفضايح دى
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مكسل اكتب اسم
.
.


ذكر
عدد المساهمات : 1910
العمر : 31
بلدك : Riyadh, Saudi Arabia
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : متخرج
جنيه مصري : 3782

مُساهمةموضوع: رد: هيس هيس كله كويس ..سعاده و فرحة وضحك يا ريس   06/01/09, 12:10 am

اشطة يا جماعة

دا مش بس انا اللى بهيس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.flickr.com/photos/aboel7assan
safaa 3abbas
.
.


انثى
عدد المساهمات : 2103
العمر : 29
بلدك : أسيوط_القاهرة
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : دفعة 2009
. :
جنيه مصري : 3759

مُساهمةموضوع: رد: هيس هيس كله كويس ..سعاده و فرحة وضحك يا ريس   06/01/09, 04:54 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
جوانا كبت كبير اوى يا ابو الحسن
وانت شجعتنا نطلعه[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]هيسوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
AhMaD JaMaL
مدير المنتدى
مدير المنتدى


ذكر
عدد المساهمات : 3816
العمر : 29
بلدك : قنا
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : دفعة 2009
جنيه مصري : 14146

مُساهمةموضوع: رد: هيس هيس كله كويس ..سعاده و فرحة وضحك يا ريس   06/01/09, 05:24 am

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

لا تعليق
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
كان نايم تحت النجيلة
ولما سمع الهيصة
فاق
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

-------------------------------------------
<br>
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://3marh.mam9.com
safaa 3abbas
.
.


انثى
عدد المساهمات : 2103
العمر : 29
بلدك : أسيوط_القاهرة
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : دفعة 2009
. :
جنيه مصري : 3759

مُساهمةموضوع: رد: هيس هيس كله كويس ..سعاده و فرحة وضحك يا ريس   06/01/09, 05:33 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
اهلا اهلا بالباشا المدير
هيشاركنا فى التهييس
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]نورتنا يا احمد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
safaa 3abbas
.
.


انثى
عدد المساهمات : 2103
العمر : 29
بلدك : أسيوط_القاهرة
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : دفعة 2009
. :
جنيه مصري : 3759

مُساهمةموضوع: رد: هيس هيس كله كويس ..سعاده و فرحة وضحك يا ريس   06/01/09, 05:38 am

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
safaa 3abbas
.
.


انثى
عدد المساهمات : 2103
العمر : 29
بلدك : أسيوط_القاهرة
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : دفعة 2009
. :
جنيه مصري : 3759

مُساهمةموضوع: رد: هيس هيس كله كويس ..سعاده و فرحة وضحك يا ريس   06/01/09, 05:40 am

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
shimaa
.
.


انثى
عدد المساهمات : 1087
العمر : 29
بلدك : مصر
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : دفعة 2009
جنيه مصري : 3645

مُساهمةموضوع: رد: هيس هيس كله كويس ..سعاده و فرحة وضحك يا ريس   06/01/09, 08:01 am

ههههههههههههههههه
انتى بتجيبى الصور دى منين يا صفاااااااااااااااااء
دى تحفه
ده انتى غلبتى أبو الحسن
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مكسل اكتب اسم
.
.


ذكر
عدد المساهمات : 1910
العمر : 31
بلدك : Riyadh, Saudi Arabia
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : متخرج
جنيه مصري : 3782

مُساهمةموضوع: رد: هيس هيس كله كويس ..سعاده و فرحة وضحك يا ريس   06/01/09, 08:13 am

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


جامدة موت دى
فعلا دا اللى بحصل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.flickr.com/photos/aboel7assan
safaa 3abbas
.
.


انثى
عدد المساهمات : 2103
العمر : 29
بلدك : أسيوط_القاهرة
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : دفعة 2009
. :
جنيه مصري : 3759

مُساهمةموضوع: رد: هيس هيس كله كويس ..سعاده و فرحة وضحك يا ريس   06/01/09, 09:27 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]هيسووووووووووووووووو
.
.
.
وربنا شوف وربنا
وربنا كمان مرة
على قد ما ايام التسليمات والامتحانات غلسة
على قد ما بتعمل للواحد دماااااااااااااااااااااااااااااغ
.
.
.
يا صباح دماغكم الغالية
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]هيسوووووووووووووووووووو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Marc_Samir
.
.


ذكر
عدد المساهمات : 336
العمر : 32
بلدك : Luxor - Egypt
التخصص : طالب في قسم العمارة
المستوى التعليمي : دفعة 2009
جنيه مصري : 3116

مُساهمةموضوع: رد: هيس هيس كله كويس ..سعاده و فرحة وضحك يا ريس   06/01/09, 09:59 pm

علشان تعرفوا أن كل تهييسكم متراقب من حبايبنا الحلوين

يا مهيسيييييييييييييييييين زيييييييدوووووووووووووووااااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
safaa 3abbas
.
.


انثى
عدد المساهمات : 2103
العمر : 29
بلدك : أسيوط_القاهرة
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : دفعة 2009
. :
جنيه مصري : 3759

مُساهمةموضوع: رد: هيس هيس كله كويس ..سعاده و فرحة وضحك يا ريس   07/01/09, 09:21 am

lol! ur ip..........+1 3ala el number el a7`eer
hhhhhhhhhh
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Marc_Samir
.
.


ذكر
عدد المساهمات : 336
العمر : 32
بلدك : Luxor - Egypt
التخصص : طالب في قسم العمارة
المستوى التعليمي : دفعة 2009
جنيه مصري : 3116

مُساهمةموضوع: رد: هيس هيس كله كويس ..سعاده و فرحة وضحك يا ريس   09/01/09, 01:05 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
safaa 3abbas
.
.


انثى
عدد المساهمات : 2103
العمر : 29
بلدك : أسيوط_القاهرة
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : دفعة 2009
. :
جنيه مصري : 3759

مُساهمةموضوع: رد: هيس هيس كله كويس ..سعاده و فرحة وضحك يا ريس   14/01/09, 11:09 am

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Marc_Samir
.
.


ذكر
عدد المساهمات : 336
العمر : 32
بلدك : Luxor - Egypt
التخصص : طالب في قسم العمارة
المستوى التعليمي : دفعة 2009
جنيه مصري : 3116

مُساهمةموضوع: رد: هيس هيس كله كويس ..سعاده و فرحة وضحك يا ريس   16/01/09, 03:34 pm

ايه مفيش حد بيهيس اليومين دول خالص ؟
ده أحنا فى فترة أمتحانات و هى دى أحسن فترة للتهييس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
safaa 3abbas
.
.


انثى
عدد المساهمات : 2103
العمر : 29
بلدك : أسيوط_القاهرة
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : دفعة 2009
. :
جنيه مصري : 3759

مُساهمةموضوع: رد: هيس هيس كله كويس ..سعاده و فرحة وضحك يا ريس   17/01/09, 03:57 am

لآ ياجماعه انا اكتئبت بجد
وبصراحة مش بضحك من قلبى
هيس انت يا مارك
واحنا وراك
ضحكنا شوية يا اخى اعملك منظر
بدل ماحنا قاعدين مش لاقيين لا كتاب يضحكنا ولا امتحان يفرحنا
Crying or Very sad
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Marc_Samir
.
.


ذكر
عدد المساهمات : 336
العمر : 32
بلدك : Luxor - Egypt
التخصص : طالب في قسم العمارة
المستوى التعليمي : دفعة 2009
جنيه مصري : 3116

مُساهمةموضوع: رد: هيس هيس كله كويس ..سعاده و فرحة وضحك يا ريس   17/01/09, 04:11 pm

تحبى أرفعلك شوية مجلات ميكى ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
safaa 3abbas
.
.


انثى
عدد المساهمات : 2103
العمر : 29
بلدك : أسيوط_القاهرة
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : دفعة 2009
. :
جنيه مصري : 3759

مُساهمةموضوع: رد: هيس هيس كله كويس ..سعاده و فرحة وضحك يا ريس   19/01/09, 09:00 am

يييييييييييييييييييييييييييييه
حاجات للقراية لا
لا
على فكرة انا اكتر حاجة بكرها القراءة
للاسف فعلا
ومش عارفة اغير الحتة دى فيا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
safaa 3abbas
.
.


انثى
عدد المساهمات : 2103
العمر : 29
بلدك : أسيوط_القاهرة
التخصص : مهندس معماري
المستوى التعليمي : دفعة 2009
. :
جنيه مصري : 3759

مُساهمةموضوع: رد: هيس هيس كله كويس ..سعاده و فرحة وضحك يا ريس   09/03/09, 04:46 am

محدش نفسه يهيس ولا ايه؟؟؟؟

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

*****

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

*****

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

****


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

****

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

******

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههه
دى اكتر واحدة عجبتنى
ويا بهية..... bounce ههههه
*****

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
هيس هيس كله كويس ..سعاده و فرحة وضحك يا ريس
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
Department of Architecture Forum - Assiut University :: المنتدى العام :: قسم الترفية والمواضيع الخفيفة-
انتقل الى: