Department of Architecture Forum - Assiut University
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Department of Architecture Forum - Assiut Universityدخول

description[b]سؤال محرج جدا جدا بس اللى يدخل يجاوب [/b] Empty[b]سؤال محرج جدا جدا بس اللى يدخل يجاوب [/b]

more_horiz
سؤال غريب وعايز اجابة صريحة ؟
بسأل سؤال و أرجوا أنكم تجاوبوني بكل صراحه,,

لو أنت كنت مثلاً قاعد في الكافية او بمكان كان جنب الشارع العام بالضبط,,

وكان في شخصين بيعبروا هالشارع..

جايين لك

الأول:
حبيبك أو حبيبتك ..

الثاني:
صديقك أو صديقتك..

وهم ماريين فى الشارع سياره بتصدمهم ..

وقالوا لك أنك تقدر تنقذ واحد منهم بس..

فمن إللي راح يعيش..؟؟؟

الحب ولا الصداقه؟؟؟

description[b]سؤال محرج جدا جدا بس اللى يدخل يجاوب [/b] Emptyرد: [b]سؤال محرج جدا جدا بس اللى يدخل يجاوب [/b]

more_horiz
ooooooh my good
so2l mo7reg f3ln
bs aked homa eltnen

description[b]سؤال محرج جدا جدا بس اللى يدخل يجاوب [/b] Emptyرد: [b]سؤال محرج جدا جدا بس اللى يدخل يجاوب [/b]

more_horiz
bs bsra7a mthyaly el7ob bs lw kan 7a2e2y

more_horiz
انا اتسألت السؤال ده قبل كده ومعرفش ليه لما جيت اجاوب عليه الكل استغرب
بصى انا هروح ارمى نفسي اودام العربية دى عشان انا فعلا لو بحب الاتنين مش هنقذ وواحد وواحد لا

more_horiz
انا متهيألي ان هما الاتنين بالنسبالي شخص واحد
يعني لازم يتوفر العنصرين في شخص واحد عشان يبقي واحد منهم
ان عكيت ولا ايه
عموما شكرا علي السؤال ده ياساره

more_horiz
ايه ياسارة السؤال ده؟!!!!!!!!!!
بس انا عارفة نفسي لو شفت كدة مش هعمل اي حاجة
قبل مايحصل لحدج فيهم حاجة هكون مت بالسكتة القلبية

more_horiz
ايه ياساره السوال دا انا متهيقلي
انوا لو حصل انا هسكت لاني هكون مذهوله من الموقف نفسه وبعدين مايتهياقليش انوا ممكن اقدر اختار حد فيهم لا ن الاتنين حاجه واحده
بصراحه مش عارفه بس متهياقلي اللي هيحصل

more_horiz
أنا دايما طوووول حياتي بدعي ياسارة اني أمووووت قبل أي حد غالي عليا وبحبه ... عشان أنا هعيش طووووول عمري فاكراهم ومش هقدري أنساهم وهموووت كل يوم بدل المرة عشرين على فقدانهم ...

أنا لو أنقذت حبيب عمري هفرح بس هموتت مية مرة لأن صديقة عمري راحت والعكس صحيح...

فأكيد الاتنين عندي أهم ولو هقولك أرمي نفسي مكانهم ما أعتقدش ساعتها هروح أرمي نفسي بس لو حاولت أنقذهم هما الاتنين ومت خلاص يبقى قضاء ربنا والحمد لله انهم هما إللي عايشيين...

بصراحة مقدرش أستغنى عن حد فيهم ... في وقت هيكون حبيبك جنبك بس هتحتاجي الصديق المخلص ووقت تاني صديقك جنبك بس هتحتاجي لحبيبك....
معلش للإطالة ... وربنا مايحرم حد من حد غالي عليه أبدااااااااااااااااااااااااا

more_horiz
انا معاكى يا سارة فى كل كلامك

لأن الصديق الوفى زى الأخ واكتر وهو عمله نادرة الأيام دى

اما الحبيبه المخلصه فدى هتبقى هى كل حياتى وانا لو قدرت انى افديها بحياتى مش هتأخر لأن حياتى من غيرها مش حياه ومش هقدر اعيش من غيرها

فلازم انقذ الأتنين باى طريقه مينفعش انقذ حد فيهم واسيب التانى

وميرسى ع السؤال يا سارة

more_horiz
صعب صعب اوي ان اجوبه
بس اكيد هختار الاتنين
lol!

more_horiz
شكرا يا جماعة على مروركم
وطبعا الانسان ميقدرش يستغنى عن الصديق ولا يقدر يستغنى عن الحب والاثنين دائيمين بفضل الله
انا عن نفسى مقدرش استغنى وكنت هسلم امرى لله فى موقف زى دة
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد